9 Oct 2014

六點就比人叫醒.....原來今朝仲要飲瀉藥......真係慘..........



原本我都唔係好緊張......不過檢查o既時間不斷咁推遲......
我就不停咁等等等........搞到我都開始有少少緊張添.........


終於檢查完........不過又要繼續等等等.........等極都未出得院.........


下晝四點先返到屋企.......可以食野喇.......不過黎緊有排都唔可以食好野住....
因為報告出左.....冇乜大問題.....唯獨係膽固醇偏高....醫生話要戒兩三個月口...再去驗過..


屋企今晚冇飯食.....要落街食野.......我唯有去食米粉 + 油菜全走.....



14 則留言:

  1. 早排同你講我為咗身體健康而禁食減肥你仲回應話: 嘩........生不如死。

    依家見你要戒口咁折墮,又要畀醫生咁樣遭質,我真係心凉喇。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 係因為我食o既野更多
      做幾多運動都抵消唔到 :p

      刪除
  3. 再去驗過>>只係驗血咋嘛??

    回覆刪除
  4. 出街食冇咁健康,唔飲汽水和有糖的飲品,除了正餐少吃雜食,會好d

    回覆刪除