24 Oct 2014

今日輪到A 餐.....麥皮......不過整色整水....加D 核桃粉....加D 阿麻籽....



原本同事話一齊出去食晏....叫我唔好帶飯......點知佢自己又帶左飯....咁我唯有出去買飯糰啦..


飛機比人放完一隻又隻....約左朋友食晚飯...點知佢突然病左....我就返屋企食....
題外話.....我要o係度向身邊朋友講聲多謝....因為好多人好關心我近排身心o既健康...我冇乜野..多謝關心..



11 則留言:

  1. 加D 核桃粉....加D 阿麻籽....會唔會仲難食!

    回覆刪除
  2. 三合一早餐得最搶嘅合桃味?
    有經歷啲男人味至出黎架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我落左少少咋
      因為其實熱量都好高
      咁你聞唔聞到?

      刪除
    2. 你仲係好細路仔脾氣喎!

      刪除
  3. 屋企飯清清地也不錯^^
    食完要幫手洗碗

    回覆刪除