22 Oct 2014

放左一日假...返到公司....突然多左D 野.....我個位裝左D partition....



之前訂o既健康食品...送左黎....希望食完真係會健康D 啦.....


早餐急不及待....加D 新買o既亞麻籽粉落去溝麥皮食....


今日o既lunch回歸壼仔燜飯系列......秋葵 + 粟米仔 + 黃椒 + 雞肉......


心情麻麻地....想去跑步....咁啱朋友叫我一齊去跑.....
跑街真係比起o係跑步機跑....爽好多.....心情都好好多....之後一齊食埋晚飯....



11 則留言:

  1. 都話你係偷窺啦,e+要裝partition喇!!

    回覆刪除
  2. flaxseed 可以加落果汁,飯,粥,用途多,你可以叫你妹買比你,英國好平架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢D O係香港買
      等佢買比我
      我諗膽固醇高到爆血管都未收到 :P

      刪除
  3. 啲檔板可以改運,不過,都對你嘅橫財運無乜起色, 買六合彩都唔會中,留番畀我中。
    天大地大,唔去乜乜澳可以同好友醫師去台灣乜乜澳散吓心囉!
    行為良好,應該唔駛加監。

    回覆刪除
    回覆
    1. 等我中左, 下次咪留比你囉
      我冇乜野喎

      刪除