5 Oct 2014

今日又訓到晏一晏.....起身o既時候都已經十一點.....食番個 brunch先....



陪朋友去鴨療街買野..........去左九龍餐室食個冰鎮菠蘿油 + 紅豆冰......好味道....


去到深水埗......冇理由唔食埋腸粉嘛.............


返屋企時.....順道買盒壽司做今晚晚餐.....


醫師同我講....佢年尾會返台灣..........叫我一齊去玩.....佢可以做我o既導遊...
其實我今年都去左四次台灣......之前我都諗住今年唔好再去....但佢呢個offer又好吸引喎..



10 則留言:

  1. 又過夜!好好感情。
    醫師同你咁 friend ,你唔似去睇病咁簡單喎!
    你成日病,我估你應該命不久已,都無乜時間,梗係去啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同醫師又真係幾啱傾架喎
      我都要諗下請唔請到假, 同埋有冇錢嘛

      刪除
  2. 真羨慕你有咁多機會去外地玩!

    回覆刪除
  3. 點好 ........ 你咁鍾意去旅行,唔至在個一次半次啦 ! ^^
    駛咩搞到自己咁辛苦呀 !!

    回覆刪除
  4. 又過夜,查實你係咪離家出走呢?

    回覆刪除