4 Oct 2014

落街食番個豐富D o既早餐............



跟住去打兩個鐘o既羽毛球.......咁啱又撞到以前羽毛球教練........佢突然提議...
我地同佢兩個學生打番場比賽.....我估佢D 學生年紀最多係我三份一...好在最後我地都打赢..唔使咁瘀..


打完波.....緊係去食tea啦.......


之後再搵醫師針一針隻手..........


返屋企休息一陣.......今晚同阿媽出街食飯.........



5 則留言:

  1. 三餐麵,掛住人想見多面!
    低週波按摩治療器都係六、七百蚊部,買番部幾時電自己都得啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次仲唔係三餐都食麵!!

      刪除
    2. 係喎
      我都冇留意原來我咁鍾意食麵
      佢唔係就咁電架
      係針灸再加電

      刪除
  2. 早兩天的自家早餐也不錯!都幾豐富!

    回覆刪除