19 Oct 2014

晨早就入左東涌食早餐....茶餐廳有乜好食呢?.....
唔食得我最愛o既沙爹牛一丁....咁唯有改食瘦叉通粉.....餐包走油



已經好耐冇行山喇.......見天氣涼左....可以去行下.....今日由東涌行去大澳.....


食左個咁豐富o既早餐.....下晝食番清D.........白饅頭一個.......不過有美景做配菜....


總共行左三個幾鐘......終於到大澳喇..........


行左咁耐....我得到o既報酬係.....雪菜肉絲麵一個........平時成日有得食即食麵....
唔覺係咁好食......不過而家好日都冇一次食.....特別覺得好食.....


順道去大澳文物酒店....參觀一下.........


可能太耐冇做運動....體能好似差左.....行一陣山都覺得好攰.....要走人喇.......


出番去市區都已經七點.......大家諗住食埋晚飯先走.........又係到左苦惱o既時候...
當個個大魚大肉鋸牛扒時...我食乜好呢.....最後我揀左最少肉o既豬仔髀 + 魚柳.....



8 則留言:

  1. 隔住鐵閘果幅相好似坐緊監,無啖好食,仲有二個幾月檢查完後先至可以放監,戥你辛苦。
    大澳!!!仲估你又去XX澳留宿添。

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩個月之後可能終生監禁添
      唔係成日去架喎

      刪除
  2. 大澳文物酒店環境幾好!

    回覆刪除
  3. 一定係餓瘋咗,被人關咗入監

    回覆刪除
  4. 東涌好多人,那天唔多人咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 東涌多人呀
      不過我都唔係o係東涌行
      我由東涌出發行去大澳之嘛

      刪除