16 Oct 2014

今日係乜野日子呢?.........點解一入就入到個website....咁順利就book到場...



早餐係吞拿魚三文治......再加麥皮......


之前ED 請我食o既朱古力....我諗我都唔啱食住....都係攞返去請其他同事食....


今日o既壼仔燜飯係我o既最愛.......蕃薯 + 粟米 + 瘦肉..........
開始掌握到用個壼黎煮飯o既技巧........今日終於唔係生米........


上個月去完旅行到而家.....都冇好好地去做過運動.......真係要開始努力番D.....


係咪因為我太耐冇食過飽飯呢........點解夜晚食一碗米線都好似飽到頂住咁......

8 則留言:

  1. 唔通係暴食症變厭食症咁慘!

    回覆刪除
  2. 太耐冇食過飽飯係會食少咗o野架. 我都係咁.

    回覆刪除
  3. 開始掌握到用個壼黎煮飯o既技巧........ 詳細講下

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前用大size果個容易掌握d
      但我就嫌太大唔啱攞番公司
      而家我用0.5L
      細d 保溫冇咁好
      我最近發覺將所有材料都放埋入水滾一陣
      咁就唔會降低壼裡面個溫度
      唔會有生米o既情況

      刪除