13 Oct 2014

今日早餐繼續都係豆漿加麥皮......唔知我仲可以挨幾多日呢........



之前買o既燜燒杯好似有D 大........啱啱買左個細o既....有0.5L.......攜帶方便D........


午餐份量唔太多........食番個下午茶先......原來豆漿加核桃粉o既味道....係幾好味架喎...


好耐冇見老虎喇......今晚約左一齊食晚飯.....日頭留左咁多quota....夜晚食番好少少啦..



6 則留言:

  1. 我星期一至五都係豆漿加 MUESLI , 食食下就慣, 我通常落一加nut,提子乾 這樣mixed, 和crunchy nut 。 果仁都可以幫忙 lower cholesterol。 或者食飯都撈一湯匙燕麥,都可以架。飲多 D 水又可以,一日一蘋果都可以。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今日咪係食muesli, 不過係加低脂奶
      果仁我有食, 但係我上網睇話果仁本身脂肪高, 都不適多食
      我訂左阿麻籽, 遲d 會加d 落麥皮食

      刪除
  2. 挨幾多日……你都培養唔倒健康嘅飲食習慣喇!咁辛苦,放棄啦!反正都係五、六十歲先至開始出事,都夠晒你玩啦!都係中風同心臟病啫!
    上網查吓有乜其它健康早餐啱高膽固醇食啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁啱啱開始, 係唔習慣架啦
      一早睇晒啦, 不過o係公司食, 最方便都係麥皮

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀係呀
      早幾日想剪
      不過咁啱髮型師放假

      刪除