14 Oct 2014

食左幾日麥皮....今日要轉一轉口味先得....



公司有工程動工....今日有個儀式.....我地去左湊下熱鬧.....
當然唔少得食番件燒豬....我已經好忍口....揀最瘦果件......


除左燒豬....仲有生果添........我攞左個蘋果......食飯前食.......


又係壼仔燜飯系列..........今日係椰菜 + 粟米 + 菇 + 瘦肉.........全部咁細粒...唔講都唔知有乜料..
不過呢個細壼.....比起大果個....唔係咁夠熱.....D 飯好似差少少先熟....唯有叮一叮先食..


好似隔左好耐冇剪髮.....D 頭髮好長.....真係忍唔住喇........


正當我諗緊.....黎緊要戒口.....有排都冇得食我最愛o既八方雲集........
多謝 B 同我講...佢地出左隻新o既蔬菜餃....由皮到餡都用蔬菜...冇加肉...啱晒我..



6 則留言:

  1. 個飯壺是否只有保溫功用﹖飯,每朝早上煮的嗎﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個叫燜燒杯
      只要朝早放D 熱水同材料入去
      lunch time 時就食得
      不過用0.75L 果個效果好好多
      呢個0.5L 細D 方便攜帶D, 但存熱唔及大size

      刪除
  2. 一定係暗戀你個護士整蠱你畀份假報告害你!哈哈!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 好明顯我地只係去八卦下湊熱鬧啫

      刪除