18 Oct 2014

因為一句戲言.....今日醫師請我食左餐飯......去左佢診所附近間風月堂...多謝多謝...真係有D唔好意思..



順便上埋佢診所....針一針隻手.........


食完好野.....當然要去做下運動........但點解健身室咁少人o既呢....得小貓三四隻...


因為今晚果餐都會好豐富...所以我決定skip 一餐.....只係飲盒低脂奶...
竟然比我發現新大陸.....雪梨奶....不過我D 朋友話原來已經推出左好耐喇喎..


今晚約左陳老師....一齊幫Sandy補祝生日......去左食Greyhound.....
香港o既Greyhound好似冇泰國咁抵食....每碟野o既份量都好少...係咪知我要戒口呢...


收到好多手信同埋Halloween 禮物........多謝晒......



6 則留言:

  1. 醫師係咪收咗你好多診金,又醫唔好你,有d過意唔去先請你食飯呢?

    回覆刪除
  2. 佢知你患有自我強迫性睇醫生症候群,仲有好多5癆7傷嘅朋友介紹畀佢,算係大客佬,我係佢都會借啲意畀甜頭大客佬,抛磚磚引大肥肉嘛! 唔好以為自己真係人見人愛,車見車載至得喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我第一個一定要介紹你去囉
      你病得好重咁喎

      刪除