20 Oct 2014

咁快又要開工.....又要食超齋麥皮做早餐....



公司最近加強左個 password policy.....定期要被迫改密碼......我最怕就係諗密碼架喇...


Sandy送比我o既手信....我只可以淺嘗即止....剩低o既就跟同事們一齊分享..
  


原本今日約左同事出去飲茶....所以我冇準備飯盒.....不過覺得自己有少少唔妥...都係食清D好..


最近成日見到電視賣廣告...話有本雜誌送機械人....我都幾有興趣.....今日睇清楚詳情...
原來佢係分開 70期....每期比少少配件你....最後先可以砌到成個出黎...但總共要萬幾蚊..算吧..


放工諗住去睇醫生......去到果時....姑娘話仲有半個鐘先到我.....唔好浪費時間....
仲趕得切食個 tea 當晚餐.....第一次去試呢間米線.....原來比我平時去開果間更好食喎...


醫生話我隻眼有少少發炎......繼之前照胃鏡要食胃藥......而家又要繼續食藥.....慘.....



13 則留言:

  1. 我以前都係被迫改密碼架. 我通常係XXXX1, 改o既時候係XXXX2..如此類推...
    呢類雜誌我呢度都有. 每期一少part.

    回覆刪除
    回覆
    1. 但永遠都唔記得而家係改到去1, 2, 定係3....
      70期加埋太貴喇, 我係唔會買

      刪除
  2. 係七仔都見到 Robi ,以為只係 $ 49 - 個 ! 你唔講都唔知分七十期,咁誇張 …… 😲

    回覆刪除
  3. 香港有無Granola,可以溝 museli 一齊食,加D乾果,果仁啦,無咁悶架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都有
      不過我o係公司食早餐
      所有野都係簡單為主
      唔想搞得太多野

      刪除
  4. 價真棧有 抵食muesli 買包有果仁乾果口味試吓,食過好嘅就買配料自己溝落麥皮度,因為佢燕麥成份唔算高,等你唔駛日日食到媽媽聲。
    作定兩、三個密碼交替應用又得。用年份尾數做密碼開頭(或結尾),其它骨幹部份不變又得。
    成日有病,屋企張床一定喺病位度,唔睇風水移位,可以借啲意搬去澳友度同居,有人照顧自然病少啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 我諗我好快會食慣呢D 咁悶o既野
      都可以, 不過一諗起又要改就頭痛
      咁我想中六合彩多D, 跟住自己搬出去

      刪除
  5. 眼有少少發炎===>生眼挑針?

    回覆刪除