30 Oct 2014

返工經過健康工房時....見到有隻十穀竹葉飯賣.....
見好似懶健康...即管買隻黎試下...不過原來廿蚊得咁細隻...唔多抵...



食左咁多餐清淡野.....食到個口都淡埋.....雖然我今日帶左餸...
但係我唔想煮米粉...改食芝士麵...一日咁多啦.......


放工去銅鑼灣攞D 野.....跟住返屋企......買左少少三文魚壽司....再烚少少秋葵.....


去銅鑼灣攞o既野.....就係佢喇......係之前由英國訂番黎.....有我個名o既可樂....
雖然香港都有好多呢D 可樂....不過我個名串法咁特別...香港都冇...加上呢支係玻璃樽版...特別好多..



8 則留言:

  1. 朋友送嘅鎖匙扣就話“娘”,你又托人喺外國專登揾番黎,你真係五衡欠打。

    回覆刪除
  2. 英國可樂我之前有打算訂帶返澳門送禮,不過唔知點包先穩陣,你訂幾錢呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢支係之前香港有個團購幫人訂
      總數差唔多一舊水一支

      刪除
  3. 回覆
    1. 冇呀
      只有一堆pre-print 左o既香港字同名
      所以唔會有我個名

      刪除
  4. D 汽水留係樽內,可擺放幾耐﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔知
      放得一段時間咪倒左裡面d 可樂

      刪除