17 Oct 2014

繼續麥皮做早餐.........



諗住今日要去超市入貨....所以尋日就約定同事一齊出去食lunch.....
真係好多餐冇出過去食....不過我睇完成個餐牌...似乎都只有湯飯啱食..仲要自己走蝦仁同雞皮..


夜晚入左大埔....約左金星小姐同啜橙佢地食飯....去太興...
油就係油D...不過我都堅守原則.....主要食魚同埋菜.......


金星小姐有飛....帶我地去左亞視睇亞洲先生.....其實對亞洲先生唔太大興趣...
不過咁大個仔...未去過電視台.....當係去參觀下都好呀....


收到朋友送o既手信....其實我而家都唔多啱食.....不過我估一粒都OK o既....多謝晒...

8 則留言:

  1. 我都覺得奇怪,你去參加亞洲先生 ........ ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我超齡啦
      仲同班小朋友一齊比賽咩

      刪除
  2. 見到亞洲先生有冇飛撲過去呢??

    回覆刪除
  3. 呢排食肉少,唔嗒得都要睇番夠本平衡吓。

    回覆刪除