27 Oct 2014

原本諗住都係沉悶o既B 餐....點知原來我之前有個飯糰o係雪櫃....突然開心好多....



今日又試下新嘗試.....唔煮飯....煮左一壼湯連埋餸....返到公司先煮米粉....咁樣整法都唔錯..


睇報紙又發現新大陸....原來o係海鮮入面....除左魚.....青口o既膽固醇都好低....我可以多樣選擇..


同事之前送比我o既羅漢果....我放左o係枱面未飲.....於是多左張字條...到底係講我定係講果羅漢果呢?..


從朋友口中得知...去開果間深水埗茶餐廳....做埋呢幾日就會結業......
我鍾意o既豬潤肉丁麵好快冇得食...我都知而家唔可以食住...不過死就死啦....食左先....



15 則留言: