28 Oct 2014

越來越覺得....用黑豆漿沖麥皮.....真係好似坑渠水咁....



今日o既lunch都係煮米粉.....我今次終於記得落鹽喇........


一睇再睇.....都覺得呢對鞋好靚.....不過唔可以比借口自己亂買野....


同事萬歲請食tea.....呢個豆花好啱我......點都健康過食隻油脾....


放工又去左做箭豬.....近排做針灸都做到習慣左.....


今晚約左朋友食飯......傾下偈......其實我真係好享受同朋友一齊o既時刻....



4 則留言:

  1. 咁負面架!!!除咗歧視黑豆漿,你應該睇唔上眼 墨汁意粉、黑芝麻糊同黑鬼喎!
    煲湯時鹽係最後落喎!煮麵粉都係最後落味粉架啦!
    你用對情人嘅態度咁對鞋咪無咁花心囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講呢幾樣野我都麻麻地喎
      我攞到返公司先會打開, 咁公司冇鹽嘛
      你係咪即係讚我專一呀

      刪除
  2. 買啦買啦、你做咁多運動,好的運動鞋對你的knee, feet 好有幫助的!
    你睇個中醫由醫生變成朋友!你有冇諗過你㣚病系無得醫㗎1
    又佢係唔係dup你個病架!
    又你節食又運動點解都成日病架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 但呢對鞋唔係運動用架喎
      如果有一日我中左六合彩唔使做, 咁我就自然會好番 :)
      我隻手係職業病, 唔做野就唔痛

      刪除