31 Jan 2015

同阿媽落街食早餐....去左間食點心o既茶餐廳....不過款式少...野食麻麻....都冇乜胃口食...



又到左打波o既時候.....今日得三個人打.....不過打打下....有個叔叔問我地可唔可以一齊打..
既然你都唔嫌我地屎波.....我地又點會介意......結果原本唔多出汗hea打.....變成好落力周身汗.....


由大角咀行番出旺角....去左我地o既老地方食tea.....炒一丁實在太吸引....忍唔住叫左....


今日好似涼左好多.....打完波又攰攰地....平時我都唔會瞓晏覺.....今日都瞓左兩個鐘....


瞓醒又夠鐘食晚飯.....今晚得我同阿媽撐枱腳.....食清啲食少啲.....



2 則留言:

  1. 個球場大叔都忍唔住要教訓你哋呢班咁 HEA 嘅後生仔,打殘你、打到你瞓低(攰到要覺覺豬)

    回覆刪除