18 Jan 2015

記得以前細個....阿媽成日同我去屋企附近....一間冰室食早餐.....
過左廿幾年....冰室仲喺度....不過我地已經遺忘左佢...今日突然想去食下....



食飽飽....就去做個facial.....其實我真係唔太享受瞓喺度成個鐘......
不過做完又好似真係乾淨啲.....咁一個月去一兩次都OK o既....


返到屋企.....整個麥皮食下......


陪阿媽落街買野......今晚得我同佢兩個食飯....我話不如煮啲簡單野....唔好咁複雜...
我揀左啲魚片....菜....隨手再攞包即食麵....咦.....唔覺意咁.... 攞齊晒煮魚湯麵o既材料喎..


早排喺日本買o既底底....一直放左喺喼.....唔記得攞番出黎......
今日終於記得佢....攞出黎試下.....如果好著...下次去買多幾包.....



12 則留言:

  1. 吓,你好似啱啱先去完日本無幾耐,又想再去真幸福。好似去澳門。甘放便!羨慕😝😄

    回覆刪除
  2. 重回舊地,不過,轉眼四十幾年前都係會唔記得。
    好彩無post魚體示範幅相,唔駛眼冤咁辛苦,好多謝你咁體貼大家。

    回覆刪除
  3. 底底,穿之前会先拿去清洗吗?

    回覆刪除