24 Jan 2015

溫泉旅館包埋早餐...而且仲好豐富添...




Checkout左...行左出門口..老闆突然衝出黎...
話送啲手信比我地...雖然我知房價係計埋..不過都開心嘅..


之後就出發去江戶村....呢度全部野都佈置到江戶時代咁...
好特別....啲忍者表演都好精彩...二百幾蚊入場都算ok..


隨意搵間舖頭食個lunch...碗麵冇乜特別...
但出門口見到我鍾情嘅炭燒雞肉串..好食到不得了..


臨走前刻左個名牌....有我個日文名...
當係送比自己嘅小禮物...都只係三十幾蚊..


行程比預計早左完成...提早兩個鐘返市區....


因為早左到市區...仲可以去行下街...即刻坐車去池袋...
原本喺Porter係幫朋友買野...結果我自己都買左野...


喺附近搵間居酒屋食晚飯...飲番杯....
好好享受埋今次東京之旅嘅最後一餐晚餐...


因為聽日早機嘅關係...所以今晚瞓機場嘅capsule 酒店...
感覺好新奇...好似坐監咁...先攞袋日用品...
再去locker鎖野..換制服...沖涼...入倉...



9 則留言:

  1. 泊埋忍者一齊顯得魚仔都好高大威猛呀!
    可以刻個大啲嘅牌送俾仇人,因為好似神主牌架!
    時計?點租?算抵!好新奇,有機會我都想試吓有乜感覺!
    點解有個9Hour 嘅牌?時鐘會鬧醒人?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一向都係架啦
      你係咪暗示我送個比你
      可以時計
      不過我訂左一晚
      9 Hour係呢間野個名

      刪除
    2. 無仇不成父子

      其實這句說話是想說出, 就是那兩個人在前世都對雙方有仇恨, 所以今世才會一齊,就是因為上天想那兩個人多相處, 多發現對方的好, 那才能結束那兩個人的仇恨~~

      那為何要結成夫妻跟父子呢??

      就是因為父子是一生一世的, 夫妻也是一生一世的, 陪伴自己到老的一個伴侶,
      是很重要的, 在這下半生, 若那兩個人還是冥頑不靈的話, 還是對對方懷著仇恨, 那就不能開心快樂的過他們的下半生, 要是上天將他們兩個結合在一齊, 那就要學習怎樣能相處融洽, 即是說要那兩個人學習去容忍跟包容去化解他們的仇恨~~

      咁等下一世你養大我,化解呢段仇怨。哈哈!

      刪除
  2. capsule酒店唔可以同人一齊瞓喎,你都肯制???

    回覆刪除
    回覆
    1. Too demanding. 王子咁饑渴呀, 係唔係有病呢!

      刪除
    2. 點解一定要同人一齊瞓
      呢個應該係王子嘅習慣

      刪除