3 Jan 2015

尋晚買左杯麵做宵夜...不過食唔落...留番今日做早餐...



到左最後一日....行李同個主人一樣...脹卜卜咁走...


先出去難波...搵個coin locker放低啲行李....
之後做宅男....行下電器街...但冇野啱買...


行行下...到左黑門市場...入去行個圈....
但新年好多舖頭都唔開...只係食左一隻蠔...


開始有啲餓...去搵啲野醫肚...點知...
行左超過十間ABC Mart都斷碼嘅特別版NB...竟然有我碼...


原本想去自由軒食咖哩飯...但條人龍多到嚇死人...
不過比我誤打誤撞...見到呢間壽司店...Set lunch五十幾蚊港紙...


把握最後機會...去機場附近個outlet....


行完成日outlet..只係買左包底褲同埋食左個 Mos Burger..
大概係因為我嘅體力同財力都已經所餘無幾..


到左機場....要幫人買嘅野....全部搵唔到....
唯有去lounge坐下....準備上機....十日嘅旅程完結喇..


上機冇耐...又繼續食....雖然唔算好食...不過都尚算豐富...


我都唔明白...呢啲問卷一班機只係搵幾個人填...
但點解次次都揀中我呢....我已經填過無數咁多次..

6 則留言:

  1. 對 NB 好靚,如果識你.托你買對 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 就算係都未必幫到你
      因為佢突然做減價
      只係5900yen
      一早就比人搶購一空

      刪除
  2. 次次揀中你係因為見你一個人無聊囉.

    回覆刪除
  3. 空姐識揀啲窮鬼(睇衣著)貪心客,其他高貴客(名牌上身)點會填啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 點睇我都唔係機上面最窮果幾個呀嘛

      刪除