11 Jan 2015

瞓醒冇野做....上FB睇下....無意中見到原來而家7仔都有membership...買野可以儲分..



今朝同阿媽又係去同一間餐廳食早餐.....


食飽之後....去行下街.....睇開行李箱....見到有個幾啱....價錢合理...又夠輕...
其實我都欠缺大size o既行李箱.....所以就決定買....不過呢隻顏色太搶手...未有貨...要訂..


除左行李箱之外.....我仲見到有我o既最愛.....黃色紫色...各買一包....正...


今日都唔多想出街....行左陣....就返屋企hea.....下晝有少少餓.....
原本想煮麥皮....不過好似好耐冇食過福麵.....煮個黎食下....耐冇食...覺得特別好食..


今日真係好懶....食飽又繼續hea.......直到晚飯....又繼續食.....
阿媽唔知幾時開始....煮親都係大鑊飯....三個人三餸一湯...仲話好似唔夠餸喎...



13 則留言:

  1. 有咗清減餐間吓場,好普通嘅嘢食都會變得特別滋味。
    之前,喺食肆背晒個餐牌都唔知食乜 Lunch 好,果種選擇困難症都醫好咗!有另類得著。

    回覆刪除
    回覆
    1. 邊個講你,我講緊自己!哈哈!

      刪除
    2. 咁你果啲應該係精神病先啱

      刪除
    3. 香港人壓力好大,或多或少都有精神病架啦!我估我有架!你工作咁 Hea !應該就無喇!

      刪除
  2. 回覆
    1. 我而家嘅喼
      唔經唔覺都用左幾年
      開始舊

      刪除
  3. 買定個喼啱晒,你話咁快又出 trip !

    回覆刪除
  4. 係紫薯仔唔係紫番薯喎,唔好咁開心住.

    回覆刪除
  5. 一早要買大篋啦方便你掃貨無後顧之憂!!
    會唔會係驚你大食得滯食晒啲餸會餓親細佬XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前未執好間房, 冇地方嘛
      應該係相反
      因為得我細佬一個人食, 都一樣係三碟餸

      刪除