9 Jan 2015

我諗我已經老喇.....一起身...頸同埋肩痛到郁唔到.....
搽左按摩膏之後.....好少少....落街食個早餐......



跟住就要去搵醫師求救.......


睇完中醫....返到公司....已經係 lunch time......今日冇飯帶....上去canteen買三餸飯...


啲同事真係好犀利.....唔知點樣....可以攞到啲喺長洲新鮮攞過黎o既....芒果糯米糍.....
佢地話呢間野幾出名.....我就未聽過.....但裡面舊芒果真係大大舊....幾好食....


繼上次抽獎得獎之後....收到旅遊保險公司寄黎o既年曆咭....其實只係好小o既野......
不過幫襯佢地一百幾十........佢地都做咁多野......算係好貼心..........


我尋晚諗緊.....天氣涼左....今晚打邊爐都唔錯......點知....阿媽下晝就打比我...
話今晚屋企打邊爐.....問我返唔返去食.....唔通係心靈相通?............



6 則留言: