13 Jan 2015

睇電視時聽到....原來美國人將每年一月第二個星期一....定為"潔枱日".....
大家都會執拾一下辦公室張枱.....睇黎...我都好需要...因為我成枱都係垃圾...



正當我整緊麥皮o既時候....有個同事望住我啲麥皮.....我問佢.....
係咪見到啲麥皮都唔開胃呢?......佢笑得好大聲....跟住點頭...其實我都覺得係....


朋友o係新加坡帶左呢隻Cony比我....係o係新加坡麥記食野換番黎....
今日攞左返公司....不過我打開個膠袋望一望背後個供應商....原來....佢係由香港過去新加坡..


今日o既lunch.....繼續有我鍾意o既蕃薯....仲有西芹同埋青椒.....菜多過飯....


食完飯睇報紙.....見到東海堂賣緊我o既最愛.....咁啱之前我又收到張餅咭...唔....好吸引...


帶晒衫...諗住放工去跑步....點知有突發事發生...搞到遲左好多放工.....
咁啱有朋友又突然約我食飯....最後由做運動變成打邊爐.....罪過罪過....



6 則留言:

  1. 罪過罪過....你都罪孽深重。

    回覆刪除
  2. Line公仔遲D HK會唔會都有呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔知呀
      我咁啱見到新加坡嘅朋友post相先知道有

      刪除
  3. 小時候好鍾意食麥皮,試吓加 D 提子乾.會否好些 ?

    回覆刪除