28 Jan 2015

當我返到公司....正想整麥皮食時...竟然發覺枱面....有碗7仔撈麵.....



近排好懶整飯盒....見到有乜冷飯菜汁.....就帶乜.....今日有啲菜心....有啲魚肉...


都推出左好多日....今日終於試下.....web版whatsapp......公司有時個wifi唔太穩定...呢個版本啱晒我..


上次去大阪....因為時間配合唔到....所以去唔到自由軒食咖喱飯......
多得 K 幫我買左盒即食o既比我.....等我可以回味一下果度o既咖喱味道...


一早就話左比阿媽知....今晚返屋企食飯......有我鍾意o既粟米魚肚羹.....正....



7 則留言: