15 Jan 2015

因為有突發事.......要傾啲公事...傾完之後都時間唔早....
原本諗住整麥皮食....最後唯有上canteen買三文治食.....



繼朝早食唔到麥皮之後....下晝原本準備好o既飯盒都冇食到.....
因為同事叫我出去食飯...有啲野傾.....仲請左我食lunch添....多謝....


今晚去左睇中醫......之後慢慢行番屋企.....邊行邊諗食乜做晚餐.....但我得張五百蚊喺身....
免得要找續.....所以想搵啲收八達通o既地方...行到返屋企樓下都諗唔到...最後都係求其買...



8 則留言:

  1. 咁多密偈傾!講人哋是非啦!
    嗰張係假銀紙唔洗得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔講是非仲有乜好講
      我最憎袋住成堆散紙

      刪除
  2. 張五百蚊唔想用,係咪有份執咗七百萬e+唔敢用呢??

    回覆刪除
    回覆
    1. 我黎緊份身家好快就有幾千萬
      唔使貪果七百萬 :D

      刪除
  3. 係咪傾下加你人工和升你職挽留人才?

    回覆刪除