29 Jan 2015

原本諗住今日食麥皮....不過晏左出門口.....結果都係買三文治食就算....



原來web版o既whatsapp係要著住部電話先用得....咁我個電話都收唔到wifi...咁即係冇用啦..


今日o既lunch...都係尋晚o既剩餘物資....


再開埋第二盒酒心朱古力....呢盒好似仲好味啲.....


大家都冇諗住食tea.....不過有同事突然捧住盒蛋撻入黎.....噢......


有朋友話想去針灸....我帶左佢去我個中醫度.....我之前成日講笑...話我介紹人去...應該要抽佣..
今日我終於得到我o既佣金....就係....陪人去睇中醫....無端端變成我拔火罐.....痛...


睇完中醫....同朋友一齊食飯.....去左呢間軍記....其實想試好耐....不過次次都太多人...
今次終於有機會.....野食好好食.....不過.....我今日o既飲食....又嚴重超標.....唉....



2 則留言:

  1. Web 版係畀電腦用喎!電腦接上網線架!
    幾時番去 body check? 仲有時間可以放縱吓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以我估計, 佢係要靠個電話send過去
      所以如果電話收唔到, web版都用唔到
      過完年先啦

      刪除