5 Jan 2015

回歸A 餐..........



今次去旅行都冇買啲乜野手信.....只係買左少少比同事.....


攞左個新眼鏡架返公司用......真係越睇越可愛.....


原本今日有帶飯....不過見B 黎緊放好耐假.....所以我棄飯......一齊出去食米線......


B 買左盒酒心朱古力.....請我食一粒.....真係估唔到....
裡面有咁多酒....我地兩個食完都有少少醉o既感覺.....


除左朱古力....我地仲買左乳酪.....B話呢啲 High-Cal Low-Fat 乳酪....都算係健康tea 喎...


今晚同好友馮先生一齊去睇中醫.....同醫師交換禮物....
我比手信佢...佢就比佢o係台灣帶返黎o既牛肉乾我.............


之後去左食唯珍...........



6 則留言:

  1. 公仔cute ,魚仔靚爆鏡!
    開工唔可以食酒精野,犯工規要罸洗厠所。
    High Cal 即係高熱量, 啱肥魚增肥食囉!

    回覆刪除
  2. 越睇越可愛>>一定唔係細圖o個位...

    回覆刪除