17 Jan 2015

同阿媽去飯堂食早餐...呢度早餐可以揀兩款餸....每次我都叫煎雙蛋.....
但每次侍應都問我...另一個餸要乜...我話煎雙蛋喎....佢地都會話煎雙蛋係兩隻蛋 ?....係咪玩我呀



食飽早餐...同阿媽由旺角行到佐敦.....經過間地產舖時.....只係隨便望望...就無端端去左睇樓.
上到去我同阿媽不停踩個廚房設計得好差..個經紀黑晒面話..呢個廚房係我教業主整架....
.


下晝約左朋友去食lunch.....


之後就到兩個鐘o既羽毛球.....好耐冇試過打兩個鐘....不過四個人打就啱啱好....


打完波....朋友話帶我地去食一間茶餐廳......果度最出名係按摩豬扒....
聽個名都好搞笑...不過都幾好食.....而且價錢都幾合理....下次可以再黎試其他野...



4 則留言:

  1. 單蛋($1個好平)算係半個餸,双蛋係一個餸,你蝕底晒,下次叫多一樣野,睇吓係咪俾多樣野食你啦!
    噚日無咗個殘樣,精神飽滿,皮膚仲好有光澤喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來你喺果間餐廳做侍應架咩
      好明顯張相係執過啦

      刪除
  2. 回覆
    1. 其實即係炸豬扒
      不過唔知點解有呢個名

      刪除