1 Feb 2015

今日係食食食o既一日.....雖然晏啲約左人食brunch......
不過阿媽話要落街食早餐....我都一樣要一齊去食......



約左好友馮先生....去中環食個brunch.....野食唔算好好食...不過百幾蚊一個人...算係咁啦...


原本諗住可以坐下傾下偈....不過門口實在太多人等位....我地都係走人....轉去第二個地方..
通左車咁耐...我都未去過香港大學站....過去行個圈....順便喺附近食啲野...繼續傾偈...


夜晚返左旺角.....約左朋友去我個飯堂....稻香.....同朋友食生日飯......


食完飯只係七點幾.....去行下街......點知見我之前睇中又唔捨得買o既鞋減價...
竟然有六折咁多.....由千幾蚊減到六百幾......而且仲有我個碼添....唔使諗啦....



8 則留言: