21 Feb 2015

天都未光就要爬起身...去機場食個快早餐...
跟住就出發...開始我嘅新春台北之旅...




今次又有朋友招待...等我可以慳番一筆...真係感謝...


喺朋友家放低行李之後....就去食lunch....


之後再去西門町行街....行行下落起雨...
所以搵個地方食tea避雨...


朋友因為有約...所以先行離開...
不過咁啱我台中嘅朋友黎左台北..所以又再去tea..


大家好耐冇見面...唔經唔覺傾左好耐...
到左晚飯時間...朋友帶我去左寧夏夜市食野..



8 則留言:

  1. 好熱呀?
    似係雙人床喎,仲有邊個瞓呢?

    回覆刪除
  2. 20 Feb 2015

    搞一爺:這相中人都很好!

    Terance Tso:你會唔會太誇張呢

    註:噚日我係話你生活過得很好,有得成日去旅遊,買衣鞋包錶,食盡好野,唔好為咗少少事而亂發嘮騷!你好似會錯意覺得我讚你好靚仔喎!

    21 Feb 2015

    搞一爺今日回覆:又出外,你會唔會太誇張呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 一啲都唔誇張
      我過嘅只係簡單嘅生活
      邊有你講得咁好

      刪除
  3. 寧夏夜市未去過,係咪新開?

    回覆刪除