5 Feb 2015

今日可以開始book到下星期六o既羽毛球場.....原本我諗住.....下星期六係情人節....
應該冇咁多人打波.....可以容易啲book場....但事實原來唔係....比平時仲難先啱...



唔知點解......返工o既路上.....個心一直諗住糯米雞.....所以乜都唔理喇....上canteen食....


下晝約左 B 出去食飯.....點知突然有特別嘉賓.....而且仲幫我地搵定位添....


近幾日放工....都歸心似箭.....想快啲返屋企......
雖然天氣凍左....但無端端又想食壽司.....買盒返屋企食....



6 則留言:

  1. 晨咁早就叫雞!真係作反,等我報吋先。
    紅白肉晚餐我都啱!

    回覆刪除
  2. 天氣凍食壽司咪叮佢幾分鐘先囉. kaka

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 其實就算病
      我都係咁好胃口架啦 :p

      刪除