24 Feb 2015

今朝瞓醒時....見到朋友o既媽媽已經煎左蘿蔔糕.....不過呢啲台灣homemade蘿蔔糕....
其實唔多啱我口味.....另外因為非常熱氣....我仲得到一粒牛黃清心丸添.....



今日全日都係我自己一個人自由活動.....由於只係食得少少蘿蔔糕....我當然唔夠飽...
之前聽台中朋友講...呢間鬍鬚張魯肉飯幾好食.....所以去試下....


冇乜計劃之下....我決定去松山文創園區....去睇Snoopy六十五周年展覽.....


跟住再喺果度行下街....飲杯野.....咁就過左一個下晝......係時候走lu...


原本今晚應該係十點坐中華o既機返香港...不過尋日手痕去國泰個網睇下....竟然有早啲o既航班...
所以臨時改左.... 可以早啲返到黎.....唔使咁夜要坐的士返屋企...又慳番一筆...



9 則留言:

  1. 回覆
    1. 買左一個杯塾
      其實啲野唔太靚
      所以冇乜意欲想買

      刪除
  2. 朋友定係朋友百有咁有心,第一次聞到有解毒丸安排嘅早餐,好古怪。唔識嘅以為係七步迷暈丹添。
    魯肉飯橙色果嚿係蕃薯?
    喺創意區你擺po屎都唔同啲,好似沉思的老人喎!啲模特兒買手錶廣告都係咁喎!
    機塲有夜班巴士

    回覆刪除
    回覆
    1. 機場通宵巴士有三/四架。一架去旺角一架去荃灣一架去香港區。一個鐘頭一班!的士午夜除錶價外加30-60付加費再加行理費!機場去沙田成二百元港幣。

      刪除
    2. 我知道夜晚都有巴士
      但N車比起A車條路長好多慢好多
      返到屋企都唔知幾點
      第二日仲要返工
      我緊係坐的士啦

      刪除
  3. 可以臨時改機票都唔錯喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔係改
      係即刻換一張
      再取消原本果張
      要比一千台幣架

      刪除