6 Feb 2015

繼續搵借口.....上去canteen食早餐.....今日....諗唔到借口添.....



天氣咁凍.....夜晚都唔願郁....所以冇整飯盒.....下晝又冇出去食.....只係去canteen買三餸飯...


叫左少飯....不過阿姐冇少到.....雖然冇食晒.....但都好飽......要出去行個圈....
見到維他奶有隻 cookies n cream味....我以為係新野....不過原來已經出左好耐....


睇報紙見到Asia miles 做promo......黎緊每個月o既11號去特定餐廳食....消費1蚊有1里...
啱晒我.....尤其係3月11 我生日果日....可以用到.....重點係....3月11.....係我生日呀...哈哈...


上一次剪頭髮.....原來已經係聖誕前......我今次真係好好忍耐力.....
竟然隔咁耐先剪....個頭好似個傻佬咁.....連我自己都頂唔順......今晚要去剪


今晚又係食米線做晚餐.....不過就改為幫襯三哥.......



5 則留言:

  1. 3月11,3月11,3月11,3月11.....

    回覆刪除
  2. ....個頭好似個傻佬咁.....乜剪髮可以令人變得唔傻架咩!咁聽日你會精叻咗諗到上公司飯堂食早餐嘅借口架喇!
    未食減膽固醇餐前,日日去食早餐你都覺得好悶好差又投訴多多架,依家就好鍾意食,對美食嘅標準降低咗,好易滿足,呢個 副作用又唔錯喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日唔使返工, 唔使諗借口喎
      當你成日要食啲無里味道O既野時, 就乜都覺得好食

      刪除