2 Feb 2015

瞓到半夜....喉嚨痛到火燒咁....鼻水又流不停....
今日攞左一日假....食幾粒糖.....繼續休息.....



瞓到好晏先起身.....屋企冇野食.....唯有落街買碗粥......


食飽之後又繼續瞓....瞓飽之後又繼續食......香蕉奶加麥皮....都係好過士多啤梨奶好多..


又再瞓多幾個鐘.....夠鐘起身食晚飯....



10 則留言:

  1. 流感猖獗,保重身體!

    回覆刪除
  2. 前排天氣剛剛變凍時,我著短衫褲做運動,就咁樣咳咗個幾禮拜,原來,我都好弱雞,依家都要著番多件衫做運動,我做運動原意係想強身健體,點知因運動而病倒真係諷刺。

    保重呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得係惡性循環
      唔舒服做唔到運動
      越唔做運動又越唔舒服
      都唔知點

      刪除

    2. 頸部以上症狀,可適度在家運動

      感冒症狀只出現在頸部以上的病人,例如流鼻水、鼻塞、咽喉發紅或腫脹、喉嚨痛等,則可以在家裡做中度以下的運動(例如伸展體操、掃地拖地洗車打蠟等家務、散步或快走、跳繩等),有助於促進代謝,增加免疫力,若感覺累了就應該要休息,不可過度勉強運動;因此,輕微感冒時,可在家做輕微運動,幫助復元。

      頸部以下的症狀不可運動,尤其是已發燒者

      感冒時若出現氣喘、肌肉疼痛、腹瀉、發燒等頸部以下症狀,最好就是多喝水並躺下來休息,尤其是發燒高於38度時更是不可以運動,這是因為運動會增進代謝,並提高體溫,而發燒時身體會啟動降溫機制,兩者剛好互相矛盾,進而造成身體降溫機制出現紊亂的狀況,嚴重者容易有猝死的情形。

      刪除
    3. 我次次感冒都係周身肌肉痛
      根本就做唔到運動

      刪除