9 Nov 2014

學左啲日本人...一早一晚都喺浴場梳洗埋...




早餐係我最愛嘅牛肉飯...點解mini都咁大個?


今日係江之島同埋鎌倉一日遊...


坐左一個鐘多啲嘅車...到左江之島....
江之島好靚呀....可惜今日天氣差少少...有啲天陰..


喺江之島搵左間對住個海嘅餐廳....嘆個午餐...
當地出名出產白飯魚....我都係第一次生食...


離開江之島去鎌倉...途中順道去睇下個鎌倉大佛...


去到鎌倉都差唔多日落...匆匆行一陣就要近去新宿...


去到新宿...轉車去左池袋....行左兩個圈...不過冇收穫....


喺池袋食埋晚飯....一個人食飯...去居酒屋其實都幾啱...
因為全部野細細地....試多幾款都唔怕太飽...


去親旅行都慣左買宵夜返酒店...雖然而家胃口細左...
唔係好食得落...不過心隱仲喺度...呢個組合啱晒我...



4 則留言:

  1. 我都未試過生食白飯魚,我估應該唔係咁好食,不過,對住個靚海景食咁好氣氛,胃口會大開。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實啲白飯魚都幾腥
      個景又真係好好呀

      刪除
  2. 一天浸咁多次,會唔會身"很"

    回覆刪除