1 Nov 2014

長周o既星期六....已經大半個月冇上過canteen食早餐......
都係照慣例.....改做米粉....走蛋黃....走牛油....D 阿姐都問我點解咁耐唔見...唉..



下晝放工去打羽毛球.....平時好少會Book官涌呢個場....不過今次冇得揀.....


打完波....當然又去食tea.....呢間茶餐廳似乎已經變左我地飯堂.....連續去左好幾次喇...
不過D 位幾好坐....又唔多人....啱啱仲做promo....餐飲免費升級做紅荳冰...搞到我都忍唔住叫左..


原本諗住返屋企同阿媽一齊食飯....點知返到去....原來阿媽陪左我細佬去睇醫生...
佢地順便出街食埋飯.....留番D 餸頭餸尾o係度....等我挨下義氣食左佢啦....



4 則留言:

  1. 通常食餸頭餸尾都有大肚腩喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 但D 餸頭餸尾得魚同埋瓜
      唔好話大肚腩
      就連飽肚都唔夠

      刪除