24 Nov 2014

為左可以持續食呢D 咁悶o既早餐....我唯有想想辦法....諗下有乜新意....



B 放完假返黎....放低左份o係日本....城.....買o既手信比我.....多謝晒...


尋晚食剩左D 三文魚扒.....搵下個雪櫃仲有乜材料......就整左今日個壼仔飯.....
有三文魚.......西芹......冬菇......原來咁樣整......係好好食架....


今晚約左朋友出黎食生日飯......又有個借口.....可以放任咁食......正.....



8 則留言:

  1. 回覆
    1. 不過唔知點解
      以前有好多名菜
      而家個餐牌上面都冇左

      刪除
  2. 當無聽過驗身報告咪唔駛節制囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想
      不過我都唔想死住

      刪除
    2. 有另一種含果仁同乾果,多咗果仁口感好好多,營養仲豐富啲,同你買嗰包淨係得乾包果嘅價錢一樣,睇清楚袋面注明 nut 。

      刪除
    3. 我喺公司食
      通常會落果仁粉
      所以我專登揀d 冇果仁

      刪除