15 Nov 2014

同阿媽落街食早餐.....似乎而家來來去去都係只可以叫呢款.....



之後去shopping.....Uniqlo o既 heattech 減價.....買定一D 旅行時用....


點解而家 H&M 搞到好似雜貨舖咁o既呢....D 野放到好亂.....我差D 仲以為呢D 係鮑魚刷添..


返屋企繼續hea......有少少肚餓.....整個麥皮食下先.....咁啱阿媽又整緊蔬菜汁.....


隔左一個星期冇打波....加上去完旅行之後好攰.....今日呢兩個鐘好難過呀...好攰呀...


打完波....去美心食晚飯.....諗完又諗......好想食呀.....好耐冇食過炒蛋喇....死就死啦....



6 則留言:

  1. 早餐咪食咗二隻荷包蛋囉!夜晚又食多三隻炒蛋,呢鑊唔死得,不過就更慘,一定爆硬血管中風癱咗等人照顧下半世,嚇死你先。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我而家食蛋係唔會食蛋黃架喎
      所以食煎蛋係冇問題
      不過炒蛋就唔得囉

      刪除
  2. heattech係咪真係暖d架?
    H&M我呢度係咁o個喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都未著過
      而家越來越差

      刪除
    2. 同普通底衫一樣,乜乜heat technology係吹水.

      刪除
    3. 等我遲D 試完再話你知

      刪除