21 Nov 2014

尋日出左去入貨......所以今日有B 餐食......



冇晒材料....所以今日冇飯帶....去左canteen買三餸飯....已經好耐冇試過有飽飯食...


原來之前日本出左呢D 動物mask.....好搞笑....我好想買黎試下.....


放工去左搵中醫師......見到佢有個磅o係度....貪得意磅下.....
自從戒口以來.....都已經過左個幾月.....原來我唔經唔覺都輕左 8 磅....


今日又要做箭豬....


見自己輕左 8 磅....今晚獎勵下自己.....食碗牛丸米......


醫師自己整左D 護膚膏......比左D 我試.....用完之後....塊面係咪會靚好多呢....



10 則留言:

  1. 前半段好似好慘,又話好耐無飽飯食!😫但後半段就系到曬命,話自己廋了八磅。😝😝其實佢個磅係米唔準架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁就算唔準
      應該都唔差好遠架喇 :)

      刪除
  2. 褲頭鬆咗2吋以上至有效踢走壞膽固醇同脂肪。
    日日食控捱餓人都癲,失控又反彈狂食囉!
    所以,我咪跟5:2 fasting,1星期食控 2日(不需連續)600卡,其餘5日照正常食法,有恒心做到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔想成日左計右計
      總知飲食均衡就算

      刪除
    2. 好抗拒跟我口水尾咁話喎!我都係學人哋咋!
      你食緊嘅同我都類同。
      早餐都係 麥皮+無糖豆漿 或 muesli
      午餐同晚餐食同一樣, 同你平時自制白烚午餐差唔多,不過,我就踢走澱粉質(米粉)同肉類蛋白質(豬肉碎),換上多種瓜類(冬瓜,節瓜,矮瓜,合拿瓜,南瓜……任可兩種,共重1斤),而肉類換上豆腐、雞蛋或 菇類(約4両)。加麵豉做調味,其實,有啲似日本麵豉湯加咗大量瓜菜。
      知道瓜菜熱量低,點食都唔怕,靠佢哋飽肚,我都無乜點計架。

      刪除
    3. 我只係盡量食清啲就算

      刪除