3 Nov 2014

話咁快又要開工喇....



天氣涼左好多.....我都要著番條長褲.....我D 同事話唔慣見到我著長褲....其實我自己都唔多慣...


今日o既lunch係蕃薯飯......


放工又要去搵阿醫師......又針到隻手好似箭豬咁..........


咁啱又會撞到個朋友o係度睇緊.....原來佢睇完中醫之後....約左另一個朋友食飯....咁一齊啦..
  


之前都市日報話有得儲分....再換里數....點知原來有限額.....要先到先得.....好似有D 搵笨喎..



4 則留言:

  1. 咁同事係咪想叫你除褲呢?順眼啲
    都話你係大客仔,仲有好多成日病嘅朋友。

    回覆刪除
    回覆
    1. 除褲先唔順眼呀
      我其實係負責介紹客仔比醫師
      跟住抽佣

      刪除
  2. 我好似冇見過你著短褲o既??

    回覆刪除
    回覆
    1. 點會冇呀
      成大半年冇著過長褲喇喎

      刪除