23 Nov 2014

同阿媽落街食早餐......



跟住再去行下街.....買下D 家庭用品........


尋晚訓得麻麻.....所以好眼訓.....返屋企訓下.......再起身煮麥皮食....


無聊上下網.....睇下我最愛o既GU有冇新衫...點知見到我兩星期前o係東京買果兩件褸...竟然再減平D..


阿媽問今晚o係屋企煮....定係落街食.....其實我都懶得再出街.....緊係留o係屋企啦...



10 則留言:

  1. 救經濟日¥仲要貶值,韓圜又跟住貶爭出口嘛,港幣掛鈎嘅美元要升值,唔急住要買嘅日、韓物品遲啲至買啦!

    回覆刪除
  2. 咁快啲拎出來著下啦,唔係唔抵XXD
    魚媽有冇慰問下魚仔喱排咩事咁深閨!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想, 但呢兩日又熱番好多
      冇喎, 我一向都咁深閨

      刪除
  3. 你張table mat 同幾星期前唔同咗喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇table mat呀
      一張係砧板, 一張係報紙

      刪除