10 Nov 2014

呢間酒店唔好嘅地方...係附近冇乜早餐食...
行左一段路...先見有間開左門...晨早就食熱氣野...




諗住碰下運氣...去左距離新宿大半個鐘嘅立川...
睇下有冇紅葉睇...可惜未係時候...得少少...


個公園真係好大...行到腳都軟埋....
坐低休息一下...仲買左盒我嘅最愛...蕃薯...


吉祥寺就喺過幾個站...過去食個午餐...日本嘅炸雞翼真好味...


之後喺吉祥寺行下...我真係幾鍾意呢個地方...好舒服...


有少少口乾...入便利店買野飲...點知見到新產品...但冇乜橙味囉...


下一站...下北沢....第一次去...有啲低估....
原來係咁多野行...可以足夠行一日嘅地方...


錶已經買左....咁唔淨在鞋啦....


而家呢個時間嘅東京...五點就天黑....
搞到我成日以為好夜...六點就走去食晚飯...


過番去新宿...冇乜野想行...平時只係會行東口...
今次即管行下西口果邊...不過原來冇野睇...


我諗我真係年紀大...八點幾就冇晒能量...
都係早啲返酒店....執行李好過....



8 則留言:

  1. 執行李去下一站!

    回覆刪除
  2. 早啲食晚餐先至夠時間一日食五餐嘛!
    二個小生去旅行有人激發吓會有多啲老力行夜啲架。

    回覆刪除
  3. 橙味我度有咗好耐好耐好耐. Wiki話1973年已出.

    回覆刪除