20 Nov 2014

尋日撞到另一個部門o既同事.....問做乜咁耐冇見我上canteen食早餐.....
今日專登上去食....諗住吹下水....點知....今日到佢地唔上去....咁唯有買番落office食啦..



其實我都幾鍾意著恤衫....不過天熱時....真係冇可能著得到....我都係鍾意冬天多D...


今日o既lunch....韮菜花....鮮冬菇.....蕃茄....雞肉飯.....唔知係咪因為D 冬菇好香....好好食喎...


食完再洗埋D 飯盒....都仲有成個鐘剩....出去行下.....
諗起平時我成日煮飯唔記得落鹽......都係買定少少調味料放o係公司好D...


我發覺米線已經成為我生活上好重要o既野.......差唔多日日都有佢出現.....今晚o既晚餐都唔例外..



14 則留言:

  1. 有氣質啲人著起恤衫會斯文咗!
    習慣低膽固醇餐未?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你即係讚我呀?
      冇話習唔習慣O既
      我對食其實要求又唔太高

      刪除
    2. 你覺得係就係囉!
      以後點食法?1/3係低膽餐?

      刪除
    3. 都未再去驗血
      驗完先再算啦

      刪除
  2. 你食開的米線同譚仔米線有乜分別呢?係喎著咗恤衫個人斯文咗喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 最主要係個湯唔同
      我一向都係咁斯文架啦 :D

      刪除
    2. 廋人著乜都好睇啦!

      刪除
    3. 哈哈
      我只係瘦左
      又未至於係瘦人

      刪除
  3. 嚇親我,以為你食飯要落玉桂粉.

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 哈哈
      我不嬲都冇肌肉show 架喎
      肥肉就大把

      刪除
  5. 我鍾意冬天嘅雪花,仲有著外套有多d袋。

    回覆刪除