14 Nov 2014

今朝早餐都係食麥皮....不過我突然靈機一觸...醒起我有D無花果乾....加埋落去..即刻冇咁單調..



因為今個星期返得兩日工...所以冇買餸煮飯....下晝去canteen買兩餸飯....


我覺得其實個個都想食下午茶.....只係冇人主動開口啫.....
咁就由我做呢隻魔鬼啦....咁當然我隻雞髀係有去皮架啦.....


今晚食清D......去食米線.......



6 則留言:

  1. 去左皮,隻雞脾都好似好肥!

    回覆刪除
  2. 我覺得其實個個都想食下午茶.....只係冇人主動開口啫..... 從呢句說話,你係好有條件做領導人。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我又唔係好知
      不過我貪佢有少少甜味
      唔使齋食麥皮咁悶咋

      刪除