13 Nov 2014

玩左咁多日....終於都要返工....早餐當然係食麥皮啦....



開工第一件要做o既事....就係派手信....


下晝出左去食好野.....因為有同事將會結婚....我地請佢食餐飯...
賀一賀佢....估唔到呢間酒店o既自助餐又幾好食...


放工去左睇中醫.....之前我去日本o既時候...咁啱醫師又返台灣.....
所以今日變左交換禮物....我比手信佢....佢又比手信我....


到底係我用得粗....定係D earphone差呢....咁快又壞左....又要破費...


下晝食咁多野....今晚返屋企煮麥皮食......



6 則留言: