8 Oct 2013

今日有炸菜肉絲麵...雖然唔係新野...但總算冇咁悶....



曾經好鍾意o既一首歌....不過有好耐都冇聽過,,,,,近兩日好想聽番....咁又聽左一整日...


原本諗住去我地去開果間茶餐廳...但因為太多人....所以去左隔離新開o既點心舖食...
38蚊....一個蒸飯 + 一個點心 + 一杯餐飲......都幾抵......野食又唔差....下次可以再黎..


同事話想去生活廣場行下....雖然我覺得金鐘呢間太細唔好行....不過食到咁飽...都去行下啦...
點知....有意外收穫.....俾我發現左呢個超新科技.....便攜式蚊香...但其實有冇人會帶出街呢?


天氣好似涼左少少....搞到我有d 猶豫....去唔去游水好呢.....
結果都係去左....我以為涼左...應該會少d 人去游...點知完全相反....


好肚餓呀.....快d 返去食番碗牛丸米......



17 則留言:

  1. 便攜式蚊香我會即買. 因為太多蚊想搏我呢個靚仔懵. heheheheh

    回覆刪除
  2. 返工就聽歌,你公司真係培育藝術家喇!
    用防蚊帶同蚊怕水好過啦!
    個點心套餐價錢OK喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 邊聽邊可以做野啫, 冇影響架喎
      我都唔知佢設計出黎做乜
      係呀, 份量唔細, 味道都唔差

      刪除
  3. 回覆
    1. 我都買左, 不過隻碟唔知放左o係邊

      刪除
  4. 便攜式蚊香?如果去 camp 就有用, 不過用過都唔會循環再用, 變相又會浪費。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實而家有蚊貼果d, 都冇人會攞住咁大餅蚊香出去啦
      唔知係咪真係有人會買呢

      刪除
  5. 一鍾二件又幾好仲要咁抵食!

    回覆刪除
  6. 個點心餐真係抵食。

    原來香港都涼左, 英國今日都轉涼啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 而家呢D咁抵食o既野真係買少見少
      都已經十月中,開始轉涼都好,之前又濕又熱好辛苦

      刪除