20 Oct 2013

訓到十點幾先起身....唔想浪費時間...食左條蕉....
就出發去跑步....實在太耐冇跑....對腳攰到好似唔屬於自己咁..


呢頭返到屋企沖個涼....果頭又要出去....約左姑姐o係中環飲茶.....


之後去左拜山....過左重陽一個星期.....人已經少左好多.....


原本等埋兩個韓國朋友一齊去食晚飯....但因為佢地未做完手頭o既工作...
所以唯有改期.....我就返左屋企食晚飯.......



10 則留言:

  1. 今天天氣幾好,掃墓相信不太熱!

    回覆刪除
  2. 做唔同嘅運動可以緞練不同嘅肌肉,幾好架。 今日無食早餐……我諗你應該有食下午茶,不過就冇提到啫。

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家天氣開始涼, 我諗都會多番D 跑步
      冇食下午茶喎

      刪除
  3. 天氣轉涼跑步真係好好嘅運動!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過我都係鍾意去游水多d
      如果唔太凍
      我都希望keep住游室內池

      刪除