25 Oct 2013

一開電話....完全冇晒signal....嚇左一跳...搞左好耐...先醒起...到期轉會...


今朝o既早餐....特別覺得好食....因為今日下晝放假.....


同B同K食埋lunch先走......


約左Ray哥....入去迪士尼酒店.....食番個high tea.....


跟住大概四點幾鐘.....入去感染一下Halloween o既氣氛.....
其實唔太多專係為Halloween 而設o既野....不過都算係幾好玩...


我最欣賞都係個Halloween o既巡遊.....


睇完巡遊.....就出左尖沙咀.....食晚飯....呢間餐廳o既串燒都幾好食...



15 則留言:

  1. 特登half day off去迪迪尼??

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為要搵人帶我地入去
      唔使買飛
      所以一定係要平日去

      刪除
  2. 扮鬼扮怪投入啲會好玩好多架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實裡面又唔係呢隻氣氛

      刪除
    2. 唔扮都已經係啦. kakakaka

      刪除
    3. 如果帶埋王子你去
      會驚嚇D

      刪除
    4. 如果帶埋王子你去
      會驚嚇D

      刪除
    5. 免费喎!咁我個樣都好嚇人架,帶埋我去啦。哈哈!

      刪除
    6. 迪士尼唔可以太驚嚇, 你唔啱去

      刪除
  3. 去海洋公園先係路嘛 ,勁多鬼追到你暈.仲有中西式鬼...

    回覆刪除
    回覆
    1. 去海洋公園要錢
      我去Disney唔使錢嘛

      刪除
    2. 去海洋公園有匯豐包場, 都唔使錢0者.

      刪除
  4. 觉得你每天的食物都很吸引 (不吸引的食物没有拍下来?)

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都唔係乜野特別野
      同朋友一齊出去食下野, 最緊要開心, 食乜都冇所謂啦

      刪除