10 Oct 2013

尋晚真係好鬼攰....對面屋企突然水浸...搞到d 水湧埋去我地屋企...
搞左成晚.....先搞得掂.....真係好劇烈o既運動.....


還原基本....又係食番果d.....


下晝同 B 同埋K去左黑麥食lunch.....專登揀d 冇咁飽o既....


食咁少...係因為要留肚....之後老細請食下午茶.....


放工去睇一睇中醫....為上海勁食之旅....打定底....


日頭食咁多...今晚食少d.....


上次去泰國回程時delay左....今日收到保險公司o既賠償....雖然唔多錢....
但之前買咁多次旅遊保險...今次第一次覺得有用 ......



14 則留言:

  1. 旅遊保險除咗delay我都claim過跌爛眼鏡.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我上次跌爛電話冇得claim

      刪除
    2. 跌爛電話冇...乜原因呢??
      Gael>> 下次睇吓俾人劫色有冇得claim.

      刪除
  2. 水為財,買定六合彩。
    有冇食埋老細隻車呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 買左啦
      我會幫老細慳住荷包
      驚冇下次嘛

      刪除
  3. 水為財^^
    睇中醫>>飲定消濟茶?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已經買定六合彩
      我叫中醫落重藥

      刪除
  4. 你個早餐真豐富, 但唔好成日飲凍野呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多時其實因為太趕時間
      叫唔到熱野飲

      刪除