12 Oct 2013

因為今朝要去朱家角古鎮...所以一早起身..只可以求其食D野...




食飽之後就坐巴士過去...


坐左一個鐘多D嘅車程...終於到喇...


朱家角都好大地方...有D好商業化厄遊客嘅舖頭...
同時又有D新舊會集嘅創意舖頭...坐低喺D cafe 度飲野都寫意...


見到周圍都有農家菜食...我地即管試試...又幾好食喎...


再行多陣...都已經四點幾...要返市區喇...
不過回程遇上大塞車...一個鐘車程變成兩個鐘...


出番去之後...去左浦東ifc上面嘅Ritz Carlton 飲野...風景唔錯但價錢唔平...


最後去左衡山路食火鍋...今日嘅旅程又結束...


8 則留言:

  1. 上次無去朱家角就係怕大塞車我哋又唔係好夠時間!
    6星級環境6星級收費!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好塞,我已經訓左幾覺
      但唔係六星級質素

      刪除
  2. 蕃薯咖啡係淺粉红色咁奇怪?

    回覆刪除
  3. 你好勇喎,去邊度都大吃大喝。聽左咁多大陸食物訊息,我其實幾驚食大陸嘢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈
      我乜都食左先算架啦
      好彩又冇乜事喎 :)

      刪除