7 Oct 2013

可能因為尋晚冇食飯o既關係....今朝一起身...好鬼肚餓....


下晝我地又挑戰一點前埋單有九折.....好在今次有人可以早d出去叫定野食先...好順利咁完成...


有d 攰...放工邊度都唔想去....返屋企.....


過多幾日就去上海....乜都可以唔準備住....但上網儲值咭....冇左就會死得....哈哈...



15 則留言:

  1. 我返大陸做嘢都係用呢張卡......

    回覆刪除
    回覆
    1. 我搵左好耐, 都冇乜其他選擇, 呢張係比較好

      刪除
  2. 去上海,可吃大閘蟹!

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該會去食呀
      不過其實我又唔係非常鍾意

      刪除
  3. 係咪同我一齊去先....]
    我直情用一卡雙號, 唔使換.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗住去到上海, 搵毛豆阿姨 :)
      我又唔係成日去大陸, 冇乜需要

      刪除
    2. 其實係有仇
      我諗住去食晒佢成間舖頭o既野 :p

      刪除
    3. 食完唔好出唔到門口.

      刪除
  4. 唔係化! 噚日食咁多,今日一早起身好鬼肚餓.

    回覆刪除
  5. 現代人最親密嘅唔係另一半而係手機。

    回覆刪除
    回覆
    1. 未必, 可能係手機另一邊果一個人呢

      刪除
  6. 回覆
    1. 唔使咁快住
      等我用埋
      睇埋效果先都未遲

      刪除